koleksi ilmu-ilmu hikmah,kisah 2 tokoh sufi.teknologi tips n trik dll

Senin, Februari 17, 2014

contoh terjemahan bahas basque


Inoiz baino gaurkoagoa dirudi John Locke filosofoaren harako esaera hark: «Mundu
honetako gauzak etengabeko jarioan aurkitzen dira eta ezerk ez du luzaro irauten egoera
berean».

Bizitzaren eremu guztietan gero eta aldaketa lasterragoak bizi ditugu gizon-
emakumeok. Komunikazio eta informazio aukera susmaezinak eskaintzen dituzte
teknologia berriek. Ekonomiaren arloan etengabeko aldakuntzak ari dira gertatzen
azken aldian.

Globalizazio hitza da gaur egungo egoera hobekien adierazten duena. Dudarik gabe,
mundializazioa da garai postnazional honen ezaugarri nagusia.

Auzune globalean bizi gara dagoeneko. Gero eta estuagoak dira gizakien eta herrialdeen
arteko harremanak. Munduko bazter batean gertatzen denak ondorioak ditu munduko
beste izkinan. Munduko hiritar «bihurtu» gara ezinbestean. Interdependentzia,
elkarrekiko menpekotasuna, harremanen konplexutasuna. Horixe da globalizazioa.

Jarduera ekonomikoa globalizatu da batez ere. Erabat nazioarteko bihurtu da ekonomia.
Kontsumo ondasunak, komunikabideak nahiz finantza fluxuak izan, ia-ia alde guztietara
heldu da mundializazioa. Baina globalizazio prozesua ez da soilik ekonomikoa.
Politikaren eta zuzenbidearen mailan ere bada unibertsaltasunerako joerarik.

Gertaera honen aurrean bi jarrera ageri dira: kaltegarria da batzuen ustez, mesedegarria
besteen iritziz. Batzuentzat, fenomeno guztiz positiboa da: ekonomia mundialak gizaki
guztien ongizateari lagunduko diolakoan daude. Globalizazioaren ikuspegi ezkorra
dutenek haren ondorio ekonomikoak gaitzesten dituzte bereziki: desberdintasunak
handitu eta pobrezia areagotu duela diote (goseteak kontinente afrikarrean,
ingurumenaren suntsiketa, gatazken handiagotzea…).

Ez postura batek ez besteak konbentzitzen dute Michael Reder Globalizazioa eta
filosofia (Herder, Bartzelona, 2012) izeneko liburuaren egile alemaniarra. Etsenplu
zehatzez baliatuta, gauzak bere lekuan jartzen ahalegintzen da Municheko irakaslea.
Globalizazioa anbibalentea da, izan: arriskua eta aukera da aldi berean. Muturreko
ikuspegiak ez dira egokiak, hortaz: globalizazioa ez da deabrutu behar, ezta jainkotu
behar ere. Globalizazioak badu alde onik ere: guztiok munduko hiritarrak garen
sentimendua bultzatu du. Kontzientzia kosmopolita hedatzen lagundu du
interdependentziazko egoera berriak. Ezin da esan globalizazio guztiak txarrak direnik.

Hor daude nazioak, etniak eta kulturak euren ibilbide bereziekin. Eta gero badago
guztiok —norbanako zein gizatalde— nahasita gauden gizateria globala. Zibilizazio
desberdinak (mendebaldarra, islamdarra, txinatarra…), alde batetik; giza zibilizazio bat
bakarra, bestetik, askotarikotasun amaigabean loratzen dena.

Eta elkarrekin bizitzen ikasi beharko dugu. Mendebaldeak Islamarekin, bereziki, euren
arteko haustura gaizkitu egin baita azken urteotan. Bizi garen mundu ez-seguru eta
arriskutsu honetan, guztiok gara berdinak, eta diferentea da bakoitza.


terjemahannya :

Filsuf John Locke telah jelas dari sebelumnya yang terkenal mengatakan bahwa : " thehal-hal yang dalam fluks konstan dan tidak ada negara yang abadisama . "
Kita hidup di semua bidang kehidupan , dan perubahan buatan manusia Tercepatperempuan . Mereka menawarkan kesempatan bagi informasi dan komunikasi susmaezinakteknologi baru . Perubahan terus menerus yang terjadi dalam perekonomianterakhir kali .
Ini adalah kata yang paling mewakili keadaan saat ini globalisasi . Tanpa diragukan lagi ,era postnational globalisasi adalah fitur utama .
Kita hidup di lingkungan global yang sudah . Lebih sempit dan lebih banyak negarahubungan . Seluruh penjuru dunia terjadi dalam duniasudut lain . Warga dunia " menjadi " harus memiliki . interdependensi ,saling ketergantungan , kompleksitas hubungan . Ini adalah globalisasi .
Terutama dalam kegiatan ekonomi global . Telah menjadi ekonomi sepenuhnya internasional .Barang-barang konsumen , media dan arus keuangan memiliki hampir semua bagian dariglobalisasi telah tiba . Tapi itu bukan hanya proses globalisasi ekonomi .Ini juga merupakan kecenderungan untuk universalitas di tingkat kebijakan dan hukum .
Dalam hal ini ada dua sikap : beberapa percaya bahwa ini berbahaya , menguntungkanpendapat orang lain . Bagi beberapa orang, itu adalah fenomena yang positif , ekonomi global inikesejahteraan kita semua yang hilang . Pandangan pesimistis terhadap globalisasiMereka yang tidak setuju konsekuensi ekonominya , khususnya : Perbedaantelah meningkat dan kemiskinan meningkat ( kelaparan di benua Afrika ,pengrusakan lingkungan hidup , meningkatkan konflik ... ) .
Orang tidak harus meyakinkan orang lain tidak Postur Michael Reder dan Globalisasifilsafat ( Herder , Barcelona , 2012) , penulis Jerman buku . contohspesifik untuk meletakkan segala sesuatu di tempat mereka adalah seorang profesor di Munich .Globalisasi adalah ambivalen : risiko dan pada saat yang sama . ekstrimpendekatan yang tidak tepat , maka , globalisasi tidak harus dimiliki , atau dewajuga . Sisi baik dari globalisasi : kita semua adalah warga duniaperasaan telah dipromosikan . Membantu menyebarkan kesadaran kosmopolitanbaru saling ketergantungan . Globalisasi bukan untuk mengatakan semua buruk .
Ada budaya nasional , etnis , dan khusus dari karir mereka . Dan kemudian adakelompok mana yang terlibat dalam seks - untuk - umat manusia secara keseluruhan . peradabanberbeda (Western Islam , Cina , ... ) , di satu sisi , peradaban manusiasaja, di sisi lain , keragaman adalah mekar tak ada habisnya .
Dan kita harus belajar untuk hidup bersama . Barat, Islam , khususnya, merekadalam beberapa tahun terakhir telah memiliki istirahat di antara . Dunia kita hidup di tempat yang aman dan non -Dalam hal ini berbahaya , kita semua sama , dan masing-masing berbeda

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

stroom09@gmail.com

KLINIK CENAYANG STROOM09

KLINIK CENAYANG STROOM09
KLINIK CENAYANG STROOM09

pengunjung

RENTAL MOBIL CIREBON

RENTAL MOBIL CIREBON
RENTAL MOBIL CIREBON,TAXI ONLINE CIREBON,SEWA MOBIL CIREBON MINAT HP/WA :089537731979

Total Tayangan Halaman