besteen iritziz. Batzuentzat, fenomeno guztiz positiboa da: ekonomia mundialak gizaki
guztien ongizateari lagunduko diolakoan daude. Globalizazioaren ikuspegi ezkorra
dutenek haren ondorio ekonomikoak gaitzesten dituzte bereziki: desberdintasunak
handitu eta pobrezia areagotu duela diote (goseteak kontinente afrikarrean,
ingurumenaren suntsiketa, gatazken handiagotzea…).
Ez postura batek ez besteak konbentzitzen dute Michael Reder Globalizazioa eta
filosofia (Herder, Bartzelona, 2012) izeneko liburuaren egile alemaniarra. Etsenplu
zehatzez baliatuta, gauzak bere lekuan jartzen ahalegintzen da Municheko irakaslea.
Globalizazioa anbibalentea da, izan: arriskua eta aukera da aldi berean. Muturreko
ikuspegiak ez dira egokiak, hortaz: globalizazioa ez da deabrutu behar, ezta jainkotu
behar ere. Globalizazioak badu alde onik ere: guztiok munduko hiritarrak garen
sentimendua bultzatu du. Kontzientzia kosmopolita hedatzen lagundu du
interdependentziazko egoera berriak. Ezin da esan globalizazio guztiak txarrak direnik.
Hor daude nazioak, etniak eta kulturak euren ibilbide bereziekin. Eta gero badago
guztiok —norbanako zein gizatalde— nahasita gauden gizateria globala. Zibilizazio
desberdinak (mendebaldarra, islamdarra, txinatarra…), alde batetik; giza zibilizazio bat
bakarra, bestetik, askotarikotasun amaigabean loratzen dena.
Eta elkarrekin bizitzen ikasi beharko dugu. Mendebaldeak Islamarekin, bereziki, euren
arteko haustura gaizkitu egin baita azken urteotan. Bizi garen mundu ez-seguru eta
arriskutsu honetan, guztiok gara berdinak, eta diferentea da bakoitza.
terjemahannya :
pendapat orang lain . Bagi beberapa orang, itu adalah fenomena yang positif , ekonomi global inikesejahteraan kita semua yang hilang . Pandangan pesimistis terhadap globalisasiMereka yang tidak setuju konsekuensi ekonominya , khususnya : Perbedaantelah meningkat dan kemiskinan meningkat ( kelaparan di benua Afrika ,pengrusakan lingkungan hidup , meningkatkan konflik ... ) .
Orang tidak harus meyakinkan orang lain tidak Postur Michael Reder dan Globalisasifilsafat ( Herder , Barcelona , 2012) , penulis Jerman buku . contohspesifik untuk meletakkan segala sesuatu di tempat mereka adalah seorang profesor di Munich .Globalisasi adalah ambivalen : risiko dan pada saat yang sama . ekstrimpendekatan yang tidak tepat , maka , globalisasi tidak harus dimiliki , atau dewajuga . Sisi baik dari globalisasi : kita semua adalah warga duniaperasaan telah dipromosikan . Membantu menyebarkan kesadaran kosmopolitanbaru saling ketergantungan . Globalisasi bukan untuk mengatakan semua buruk .
Ada budaya nasional , etnis , dan khusus dari karir mereka . Dan kemudian adakelompok mana yang terlibat dalam seks - untuk - umat manusia secara keseluruhan . peradabanberbeda (Western Islam , Cina , ... ) , di satu sisi , peradaban manusiasaja, di sisi lain , keragaman adalah mekar tak ada habisnya .
Dan kita harus belajar untuk hidup bersama . Barat, Islam , khususnya, merekadalam beberapa tahun terakhir telah memiliki istirahat di antara . Dunia kita hidup di tempat yang aman dan non -Dalam hal ini berbahaya , kita semua sama , dan masing-masing berbed
koleksi ilmu hikmah, kisahsufi,tasawuf,fengshui,maulid,desain grafis,batu akik,batu obsidian, paypal pay,za,pendanaan,RENTAL MOBIL proyek,investor,funder,kredit kpr,pinjaman multi guna ,pialang,wali amanat,SEWA MOBIL CIREBONtaxi online cirebondan lain-lain
koleksi ilmu-ilmu hikmah,kisah 2 tokoh sufi.teknologi tips n trik dll
Senin, Februari 17, 2014
Langganan:
Posting Komentar (Atom)
Tidak ada komentar:
Posting Komentar
stroom09@gmail.com